Korduma Kippuvad Küsimused

  • Koidikul on LED-indikaatorid, mis näitavad laadimisel akude taset
  • Koidiku täislaadimine on oluliselt kiirem
  • Üks Koidiku USB portidest võimaldab nutiseadme kiirlaadimist
  • Vali poe lehelt meelepärane toode
  • Vali soovitud kuppel ning puidutoon ja lisa lamp ostukorvi
  • Kui kõik vajalik on korvis, leia menüüst ostukorvi lehekülg
  • Vali sobilik kättesaamisviis (seda saab järgmisel lehel täpsustada)
  • Mine maksma
  • Täida vajalikud väljad (aadressiväli tuleb täita ka pakiautomaati tellides)
  •  Vajadusel vali pakiautomaat, kuhu lambi saame saata
  • Kinnita, et oled tutvunud müügitingimustega
  • Esita tellimus
  • Saadame juhistega arve Sinu märgitud meiliaadressile
  • Kohe, kui arve on makstud, hakkame tellimust teostama 🙂
  • Kui tellimus on esitatud, laekub Sinu meilile automaatne ostukinnitus koos arvega
  • Selleks, et tellimus jõuaks meieni, pead tasuma vajaliku summa Lisett Siguri nimelisele pangakontole (vajalikud andmed on kõik meilis kirjas)
  • Kui makse jõuab meieni, saadame Sulle kinnituse, et tellimus on töötluses
  • Saadame lambi Sulle tasuta sobivasse pakiautomaati
  • Soovi korral saame lambi üle anda Tallinna piires ka käest kätte (selle valiku korral võtame Sinuga peale ostu sooritamist ise ühendust)
  • Et tooted vajavad käsitsi komplekteerimist, jõuavad need postiasutuseni maksimaalselt 15 tööpäevaga
  • Kui lamp on teele pandud, jõuab see Sinu valitud pakiautomaati 2 tööpäevaga
  • Eestisisene transport pakiautomaati on TASUTA
  • Juhul, kui soovid tellida lampi Eestist välja, võta meiega julgelt ühendust ning leiame sobiva lahenduse 🙂
  • Tellimuse esitamisel laekub meilile tellimuse kinnitus koos arvega
  • Juhul, kui soovid eraldi PDF arvet, võta meiega ühendust info@ehalamp.ee ning saadame selle Sulle meilile.
  • Peale lambi kättesaamist on Sul õigus see meile tagastada 14 päeva jooksul
  • Kui kaup on defektne või transpordi käigus viga saanud, on seda võimalik tagastada ka peale 14 päeva möödumist. Sellisel juhul tasume saatmiskulu ise ning parandame vead või oleme valmis vahetama selle uue toote vastu.
  • Täpsemad juhised ja nõuded leiate meie Müügitingimuste lehelt